:-) / >8-[ + 3:-D + ~:o
Friday, September 22, 2006
  Alamak! Dia Merapu Lagi!!!!
This is it. The moment of truth. Hari ni, genap tiga hari aku tak klik ke mana2 link Prison Break/ Wentworth Miller. Aku rasa, aku dah officially over dia. Over. Macam Ogy dan Azwan Ali. So, Wenty-poo, thanks a lot for ruining my life for the past 5 months or so. Terima kasih bebanyak sebab hampir hilangkan rasional aku kepada dunia nyata dan mengenepikan segala lelaki kacak lain dalam dunia seni termasuk Christian Bale, Cillian Murphy, Fahrin Ahmad dan yang lain2 tu. Seriously, aku rasa aku demam Donnie Wahlberg daripada New Kids On The Block masa aku belasan tahun pun tak seteruk ini. Walhal masa tu hormon remaja tengah naik, dan secara rasionalnya- lah, memang perkara biasa bagi gadis2 remaja meminati artis/ pelakon, ahli sukan, dsb. Gila, kau memang gila, Wentworth.(mengata dulang paku serpih, Zack oi!!!)

Gambar Wentworth daripada message board fcowm

Wentworth : (menangis) Jangan Zack. Katakan ini tak benar Zack. Apa kau dah lupa janji2 kita ?
Aku (perasan) : (angkat kening sikit) Ah, peduli apa aku dengan janji2 palsu kau tu. Dasar manusia tak berhati perut! Apa kau ingat dengan muka kacak kau tu saja boleh menjanjikan aku kebahagiaan sampai bila-bila ? Hah? Pengecut!

(Ayat skema ihsan daripada Datuk Yusuf Haslam)

Hmmm…. Sekarang, apa aku nak buat dengan 170++ gambar dia dalam PC aku ni…

Hah! Ada satu lagi PB yang aku suka tonton sekarang, setiap malam Ahad di TV2 gamaknya – Pesona Bintang. Ada Umie Aida, Sharifah SOOfea, dan sorang pelakon lelaki baru tu yg iras2 macam Adlin Aman Ramlie/ Farid Kamil. Best2 jugak citer2 baru Aziz M Osman ni (selain daripada siri Kawan setiap malam Isnin di TV3- ramai awek cun yang bermekap tebal dan ada ahem.. Syed Aiman). Tak lupa juga siri drama Realiti di 8TV, satu drama yang lain daripada yang lain, menampilkan pelakon2 remaja yang cantik2 dan cun2 mcm Azizan Nin, Alvin Wong, Melissa Maureen dan Chelsea Ng. Lydia Ibtisam pun ada ? Hmmm… satu refreshing change daripada watak Illyana yang cukup irritating di TV9 tu. Aku nak ucapkan kudos buat para penulis siri ini sebab berjaya membawa idea yang lain daripada biasa. For once, Malaysian TV taklah seboring dulu. For more info log on to -->
http://www.dzof.org/realiti.html

Gambar dari dzof dot org

Oh yeah! Oleh kerana terlalu asyik menonton episod ke-4 siri Prison Break musim kedua malam tadi (First Down - CD di download oleh Adreen, thanks babe!), aku terlupa yang siri Invasion telah pun bermula di 8TV (seriously my favourite TV channel now). Woah, yang ni harus follow nih (walaupun terhenti setakat satu season aje), alien invasion, menggunakan badan manusia sebagai hos, memang dalam genre faveret aku. It’s like watching V all over again!!!! (aku memang suka tengok TV sejak kecik lagi- Misfits of Science, Manimal, MacGyver, Scarecrow & Mrs King. Woah! )

Gambar dari wikipedia
Diana, salah sorang daripada alien Visitor yang datang ke bumi untuk menjadikan manusia sebagai bahan makanan. Otai gila. (sapa ada follow citer ni dulu, angkat tangan!)

Hmm.. apa lagi aku nak merapu ye, oh ya, aku cuma nak bagitau yang aku memang dah boring gila dapat email2 kononnya gambar2 pelik contohnya – ‘Must see – Beauty of Earth’, ‘Manusia gergasi ditemui-Kiamat sudah dekat men…’, bla3x, tapi yang nyata sekali gambar2 tu adalah gambar yang diphotoshopkan dan dapat dilihat di laman web Worth1000 dot com. Kekadang tak sampai hati pulak aku nak bagitau si sender yang gambar ‘ajaib’ yang diorang forward tu sebenarnya gambar tipu…


PS: Aisey, apa kebenda aku tulis ni, kata dah bagi penutup. *geleng kepala*

Labels: , ,

 
Comments:
It's okay, no problem. Kan gambar promo patut diguna untuk promo... Tapi kalau boleh, lebih bagus kalau linkback ke http://www.dzof.org/realiti.html.
 
saya!,saya! saya suka tgk citer V tu kak!. alaaa awek yg baik mata ceklat tu.asal dia kawan Diana tu.apa nama dia ek?kapal terbang dia pun saya pandai buat kak!,pakai kertas buku matematik petak2 beso tu!.
 
Ok dzof, thanks for the actual link!.

Don, aku rasa nama dia Julie kot. Ke, kawan dia yang alien satu lagi tu- nama dia Lydia.
 
"Aku rasa, aku dah officially over dia."

It's about motherfucking goddamn time!
 
weh.. V! V! Awek makan tikus. Suka gila weh.. hehe.


Pesona Bintang kat TV2 tu cam best je..ada Sharifah Sofea tu...hmm. Apsal aku x penah tgk ha? Oh ye, aku selalu tgk bola.

Tapi problemnya bila ada Sharifah Sofea, mata aku susah nak fokus kat muka dan lakonan dia. My eyes will forever be staring at those huge, juicy (..alamak puasa. Mengucap Edd!).. errr..err.. eyes!
 
oh yess.. one more thing.

It's about time..!!
 
Thank you, thank you! I'll be here until Tuesday, ladies and gentlemen! Don't forget to tip the waitress!

Haha, Edd, aku lagi suka tgk Freddy Krueger a.k.a Robert Englund makan tikus. Dan Marc Singer serta Jeff Yagher (sp?). Man, bila la nak ada re-run citer ni ye (aku dengar ada ura2 nak revive siri ni tahun 2007 nanti).

Oh yes, selamat berpuasa, Imran & Edd Vedder.
 
Long, beli la magazine HOT yg ada Tata Young depan dia, ada cite pasal PB. Opss...kau dah tak nak cite pasal PB lagi kan? Tapi kat henpon gambo siap ada screen saver tu gambar sapa tu ekkk....

Zani
 
Kat screensaver jek. Wallpaper masih gambar anak aku.

PS: Ko ni bulan2 posa baca majalah HOT, baca la buku yg berpekdah skit, hehe...
 
i pun suka gak tgk tv kecik2, dulu2 citer series omputeh mmg best. Lately i suka csi je esp my supreme sunday kat axn. Astana Idaman 3 pun dah best, sbb ada syed aiman. Wpun sbg villain yg menyamar jadi pakwe baik maria farida, tapi mata dia yg mcm kena silau torch light tu mmg ngancam.
 
Mata? Silau? Syed Aiman? Mengancam?!?!


Maaf, saya sedang berpuasa. :-)
 
hi Zack! it's me Angela. lame x degar crite?
 
Edd...hari tu jumpa Sharifah Sofea kat Setiawangsa...he, he... jgn jealous...! Yes...it is huge...! (kurang pahala jer...tapi tak batal kot...!)
 
Post a Comment



<< Home
RM0.02 on films, fandoms, breastfeeding and motherhood. Stealing, hotlinking or plagiarizing is so not cool, yo.

My Photo
Name:
Location: Kuala Lumpur, Malaysia

I'm a number cruncher, married and a mother to 2 handsome young boys ~ Ikmal & Nabil. Also a self-confessed movie freak, a walking dictionary of useless facts and I just love swapping postcards. I love loud music, black t-shirts, good books and hot caramel macchiato. I hate hypocrisy, the colour pink, rude people, busy-bodies and those with 'holier than thou' attitude. :) I blog 'coz I hate talking. In real life, I'm this quiet person, often immersed in my own virtual world of obsessions, work and whatnot. Comments, suggestions, brickbats (even virtual cupcakes!) are loved, as long as you use the proper channels a.k.a the comments thingy or my e-mail ~ zackzip [at] hotmail [dot] com.

Message from the Blog Owner
  • Zack@MySpace
  • Zack@LiveJournal
  • Zack@Friendster
  • tags

    Half Date ~ Approaching Jannah Half A Date At A Time.

    Snail Mail is Lurve!

    Useful Sites for Smart Moms

    Breastfeeding is L.O.V.E

    My Favourite Bloggers

    MILF!~ Man, I Love Films!

    Read And Be Well Read

    Thursday Thirteen - Every Thursdays, Duh!

    My 15 Mins of Fame

    Geek & Proud of It!

    Zack's Geek Code : -----BEGIN GEEK CODE BLOCK----- Version: 3.1 GO d-- s+:+ a C++ P! L- E-- W++ N o-- K---- w+ O--- M-- V-- PS PE- Y-- PGP-- t+ 5- X+ R* tv+ b+++ DI++ D- G e++ h---- r+++ x+++ ------END GEEK CODE BLOCK------ UnGeek Me Here Yo
    Bloggers' Rights at EFF
    All Malaysian Bloggers Project
    reader/(s) online
    hits since 190805 You Love Me. You Do!
    ARCHIVES
    March 2005 / April 2005 / May 2005 / June 2005 / July 2005 / August 2005 / September 2005 / October 2005 / November 2005 / December 2005 / January 2006 / February 2006 / March 2006 / April 2006 / May 2006 / June 2006 / July 2006 / August 2006 / September 2006 / October 2006 / November 2006 / December 2006 / January 2007 / February 2007 / March 2007 / April 2007 / May 2007 / June 2007 / July 2007 / August 2007 / September 2007 / October 2007 / December 2007 / February 2008 / March 2008 / April 2008 / May 2008 / June 2008 / July 2008 / August 2008 / September 2008 / October 2008 / November 2008 / January 2009 / February 2009 / June 2009 / July 2009 /


    Tima Kasih Abang Blogger

    Add to Technorati Favorites